4.1.2021. Odlukom školskog odbora, nakon provedenog natječajnog postupka, na radno mjesto spremačice zaposlena je Jadranka Klanac.
Rijeka Osnovna škola Kozala
Ante Kovačića 21
KLASA: 112-02/20-01/10
URBROJ: 2170-55-01-20-01
Temeljem članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18) i Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja
Osnovna škola Kozala , Rijeka, Ante Kovačića 21, raspisuje
NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO SPREMAČA/ICE
Na neodređeno puno radno vrijeme -1.izvršitelja/icu
UVIJETI:
Kandidati moraju ispunjavati uvjet iz članka 105., 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidat je dužan priložiti:
-životopis
-dokaz o stručnoj spremi
– domovnicu ili osobnu iskaznicu
– uvjerenje da kandidat nije pravomoćno osuđen i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, ne starije od 30 dana
– elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u bazi podataka HZMO, ne starije od 30 dana.
Svi prilozi mogu biti predani u preslici, a prije izbora kandidat će na zahtjev predočiti izvornik.
Na natječaj za radno mjesto mogu se ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi koji se koriste u ovom natječaju za osobe u muškom rodu korišteni su neutralno i odnose se i na muške i ženske kandidate.
Kandidati koji ostvaruju pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i priložiti dokument o priznatom statusu iz kojeg je navedeno pravo vidljivo.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN 121/17) uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze iz članka 103. navedenog Zakona a koji su navedeni na mrežnim stranicama Ministarstva hrvatskih branitelja:
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92,77/92,86/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13) uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenja odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14) uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom, odnosno javnu ispravu o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca.
S prijavljenim kandidatima koji udovoljavaju formalnim uvjetima natječaja i provest će se postupak vrednovanja kandidata sukladno Pravilniku o zapošljavanju.
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, te mrežnim stranicama i oglasnoj ploči Škole ( ukoliko nisu istodobno objavljeni rok istječe protekom roka u natječaju koji je posljednji objavljen ).
Potpune prijave šalju se na adresu elektroničke pošte oskozala@os-kozala-ri.skole.hr ili na adresu Osnovna škola Kozala, Ante Kovačića 21, 51000 Rijeka s naznakom „ za natječaj“ .
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Sukladno čl.10. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Kozala, s kandidatima će se provesti intervju.
Intervju će se održati dana 28.12.2020. u 10 h u uredu ravnateljice škole.
Obavijest o ishodu natječajnog postupka sa imenom i prezimenom odabranog kandidata, škola će objaviti na svojim mrežnim stranicama u roku od 3 dana od dana odabira osobe u natječajnom postupku, te će se objavom rezultata natječaja smatrati da su svi kandidati obaviješteni i neće biti pojedinačno pisano obavješteni.
Prijavom na natječaj kandidat daje izričitu privolu Osnovnoj školi Kozala za prikupljanje, korištenje i obradu svih dostavljenih podataka u svrhu provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka i objavom osobnih podataka (ime, prezime, titula) na mrežnoj stranici škole, u svrhu obavještavanja o rezultatima natječaja.
Ravnateljica OŠ Kozala
Kim Anić
Obavijest (3.11.2020.)
Nakon provedenog natječajnog postupka na prijedlog Povjerenstva za provedbu natječajnog postupka ravnateljica poziva na na razgovor 4.11.2020. u 9,00 sati : Ljiljana Špidla
Ponavljamo natječaj za logopeda/icu.
OBAVIJEST: tehničkom pogreškom bili su upisani pogrešni datumi .Provjera znanja i sposobnosti obavit će se 3.11.2020. s početkom u 9 sati prema ispravljenom vremeniku.
Objava natječajnog postupka nakon završetka natječaja:
Obavijest o načinima i područjima provjere znanja i sposobnosti kandidata
- sukladno objavljenom natječaju za radno mjesto stručnog suradnika/ce logopeda Škole
Istekom roka natječaja ,nakon urudžbiranja, ocjene pravovremenosti i potpunosti i utvrđivanja ispunjavanja uvjeta iz natječaja, na stranicama Škole ( ovo mjesto) bit će objavljen popis kandidata koji udovoljavaju uvjetima natječaja i koji će pristupiti ostalim postupcima provjere pred imenovanim Povjerenstvom.
Svi kandidati/kinje, koji pristupaju provjeru znanja i sposobnosti i intervjuima dužni su ponijeti sa sobom odgovarajuću identifikacijsku ispravu bez koje neće moći pristupiti postupku vrednovanja(testiranja) i intervjua.
Područja provjere znanja i sposobnosti kandidata
1. Praktična provjera informatičke pismenosti:
03.11.10.2020.( utorak) u 9,00 sati u učionici informatike
Izvori za pripremu: MS Word, MS Excel, MS Outlook,
2.Test provjere intelektualno-kognitivnih i psiholoških sposobnosti:
03.11.2020. ( utorak ) u 9,30 sati
2. Pisani test provjere znanja iz područja rada stručnog suradnika logopeda/ice:
03.11.2020. u 10,00 sati
Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru znanja za radno mjesto stručnog suradnika/ice logopeda su:
- Kolektivni ugovor za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama ( NN 51/2018)
- Zakon o odgoju i obrazovanju (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20)
- Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju (NN 24/2015)
03.11.2020. u 12,00 sati u Uredu ravnatelja, intervju s pozvanim kanditatima/kinjama.
Nakon obavljenog testiranja kandidata, svaki član Povjerenstva utvrđuje rezultat testiranja za svakog kandidata koji je pristupio testiranju bodovima od 0 do 10.
Na intervju biti će pozvani kandidati/kinje koji su ostvarili 50 % bodova od ukupnog broja bodova Popis kandidata/kinja, koji se pozivaju na intervju, biti će službeno objavljen na školskim mrežnim stranicama Škole i na ulazu škole 03.11.2020, nakon obavljenog testiranja.
Kandidati su obvezni pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti putem testiranja, praktične provjere i intervjua. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Rijeka,28.10. 2020.
Vremenik ( plan Natječajnog postupka):
16.10.2020.. Objava natječaja na stranicama Škole www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
23.10.2020. Završetak natječaja i
28.10.2020. objava liste pravovaljanih prijava na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
03.11.2020. u 9,00 početak pisane provjere ( 9,00 -9,30 informatička pismenost, 9,30 – 10,00 intelektualno kognitivne i psihološke sposobnosti i u 10,00 – 10,30 provjera poznavanja pravnih dokumenta potrebnih za rad stručnog suradnika/ce logopeda).
Nakon 11,00 sati objava kandidata koji su pozvani na intervju na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_ i ulazu škole.
03.11.2020. u 12,00 Intervju s članovima Povjerenstva , ured ravnatelja. Nakon intervjua objava odluke Povjerenstva ( tri kandidata s najvećim brojem bodova) na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
04.11.2020. u 09,00 razgovor odabranih kandidata s ravnateljicom ( Ured ravnatelja), nakon provedenih razgovora objava odluke o kandidatu za kojeg će ravnateljica zatražiti prethodnu suglasnost Školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
09.11.2020. Predviđen početak radnog odnosa odabranog kandidata/kinje
U Rijeci, 28.10. 2020. Ravnateljica: Kim Anić,prof.
Na prijedlog ravnatelja , uz odobrenje Školskog odbora , ugovor o radu sklopljen je s učiteljem Andrea Saršon.
OBAVIJEST (3.11.2020.)
Na prijedlog Povjerenstva za provedbu natječaja na razgovor s ravnateljicom pozvani su:
4.11.2020. u 10,00 Vanja Budimski
4.11.2020. u 10,30 Andrea Saršon
OBAVIJEST: tehničkom pogreškom bili su upisani pogrešni datumi .Provjera znanja i sposobnosti obavit će se 3.11.2020. s početkom u 9 sati prema ispravljenom vremeniku.
Natječajni postupak nakon završetka natječaja:
Obavijest o načinima i područjima provjere znanja i sposobnosti kandidata
- sukladno objavljenom natječaju za radno mjesto učitelja/ice informatike
Istekom roka natječaja ,nakon urudžbiranja, ocjene pravovremenosti i potpunosti i utvrđivanja ispunjavanja uvjeta iz natječaja, na stranicama Škole ( ovo mjesto) bit će objavljen popis kandidata koji udovoljavaju uvjetima natječaja i koji će pristupiti ostalim postupcima provjere pred imenovanim Povjerenstvom.
Svi kandidati/kinje, koji pristupaju provjeru znanja i sposobnosti i intervjuima dužni su ponijeti sa sobom odgovarajuću identifikacijsku ispravu bez koje neće moći pristupiti postupku vrednovanja(testiranja) i intervjua.
Područja provjere znanja i sposobnosti kandidata:
- Test provjere intelektualno-kognitivnih i psiholoških sposobnosti:
03.11.2020. ( utorak ) u 9,30 sati
2. Pisani test provjere znanja iz područja rada učitelja/ice informatike:
03.11.2020. u 10,00 sati
Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru znanja za radno mjesto učitelja/ice informatike:
- Kolektivni ugovor za zaposlenike u osnovnoškolskim ustanovama ( NN 51/2018)
- Zakon o odgoju i obrazovanju (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20)
- Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN 112/10, NN 82/19)
- Praktična provjera znanja iz predmeta informatike:
3.11.2020. u 10,30 sati
Izvor za pripremu:
1. Kurikulum nastavnog predmeta informatike za osnovne škole
03.11.2020. u 13,00 sati u Uredu ravnatelja, intervju s pozvanim kanditatima/kinjama.
Nakon obavljenog testiranja kandidata, svaki član Povjerenstva utvrđuje rezultat testiranja za svakog kandidata koji je pristupio testiranju bodovima od 0 do 10.
Na intervju biti će pozvani kandidati/kinje koji su ostvarili 50 % bodova od ukupnog broja bodova Popis kandidata/kinja, koji se pozivaju na intervju, biti će službeno objavljen na školskim mrežnim stranicama Škole i na ulazu škole 02.11.2020, nakon obavljenog testiranja.
Kandidati su obvezni pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti putem testiranja, praktične provjere i intervjua. Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Rijeka,28.10. 2020.
Vremenik ( plan Natječajnog postupka):
16.10.2020.. Objava natječaja na stranicama Škole www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
23.10.2020. Završetak natječaja i
28.10.2020. objava liste pravovaljanih prijava na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
03.11.2020. u 9,30 početak pisane provjere ( 9,30 – 10,00 intelektualno kognitivne i psihološke sposobnosti i u 10,00 – 10,30 provjera poznavanja pravnih dokumenta potrebnih za rad učitelja/ice informatike, 10,30-11,15 praktična provjera znanja iz predmeta informatika).
Nakon 12,00 sati objava kandidata koji su pozvani na intervju na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_ i ulazu škole.
03.11.2020. u 13,00 Intervju s članovima Povjerenstva , ured ravnatelja. Nakon intervjua objava odluke Povjerenstva ( tri kandidata s najvećim brojem bodova) na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
04.11.2020. u 10,00 razgovor odabranih kandidata s ravnateljicom ( Ured ravnatelja), nakon provedenih razgovora objava odluke o kandidatu za kojeg će ravnateljica zatražiti prethodnu suglasnost Školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa na www.os-kozalari.skole.hr/natje_aji_radni_odnos_
09.11.2020. Predviđen početak radnog odnosa odabranog kandidata/kinje
U Rijeci, 28.10. 2020. Ravnateljica: Kim Anić,prof.
Postupak izbora kandidata po završenom natječaju
Pozivamo kandidate za radno mjesto voditelja/ice računovodstva da pristupe postupku izbora kandidata prema priloženim pravilima ( privitak Obavijest o načinu izbora kandidata )
Na intervju 15.10.2020. u 13,00 sati pozvani su kandidati iz privitka Pozvani kandidati.
Na razgovor s ravnateljicom OŠ Kozala pozvani su kandidati iz privitka Pozvani kandidati za razgovor 16 10 2020
30.9.2019. u 15,00 sati održat će se postupak vrednovanja kandidata koji su se prijavili na natječaj za radno mjesto defektologa-logopeda (2 kandidata) i dostavili dokumentaciju prema natječaju. Komisija za vrednovanje održat će ispit za kandidate iz sljedećih područja:
1. poznavanje rada na računalu ( osnove Worda i Excela, upotreba interneta i elektroničke pošte )
2. poznavanje rada s učenicima s teškoćama ( https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_03_24_510.html - PRAVILNIK O OSNOVNOŠKOLSKOM I SREDNJOŠKOLSKOM ODGOJU I OBRAZOVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU )
3. prava i obveze učitelja u osnovnoj školi ( https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2018_06_51_1018.html - Kolektivni ugovor za zaposlenike u osnovnoj školi )
Isti dan održat će se i razgovor s Komisijom, a 1.10.2019. razgovor ravnatelja s kandidatima prema odluci Komisije.
Objavljujemo Natječaj za popunjavanje radnog mjesta tajnika/ice Škole na određeno do povratka djelatnice i Objavljujemo način obavljanja provjere kandidata od Povjerenstva za izbor kandidata. Natječaj je objavljen i na stranicama ( oglasnoj ploči ) Zavoda za zapošljavanje Podružnica Rijeka.
28.2.2019. Nakon provjere natječajne dokumentacije na provjeru kandidata pozvani su:
1. FERENAC LJILJANA
2. STANAREVIĆ GABRIJELA
3. BOBOVEC JELENA
4. LUKENDA IVANA
5. BALAS ŠEREMET ANA
6. PERKOVIĆ SANDRA
7. JOKIĆ INOSLAV
8. MERLIĆ LORENA
9. IVANOV LORENA
10. MARIĆ IVAN
11. PUŠKARIĆ MARINA
12. KALANJ IVAN
13. HEBERLING PETRA
14. DELAŠ AMELIA
15. DERETA JELENA
16. ŠOKČIĆ MARINA
17. KLIĆ JURETĆ IVA
18. STOJANOVA IVANA
19. PRIBETIĆ REBEKAH
20. REREČIĆ ANA
21. HLAČA TOMISLAV
22. TATALOVIĆ SMILJANA
23. JENGIĆ IVANA
Kandidate očekujemo 1.3.2019., petak u 11,30. Molimo da se prije testiranja javite u ured ravnatelja.
1.3.2019.
Na intervju 4.3.2019. u 14,00 sati , pozvani su:
1. REBEKAH PRIBETIĆ
2. KALANJ IVAN
3.KLIĆ JURETIĆ IVA
4.FERENAC LJILJANA
5.BALAS ŠEREMET ANA
6.ANA REREČIĆ
4.3.2019.
nakon odluke Povjerenstva na razgovor s ravnateljicom Škole 5.3.2019. u 10,00 sati pozvani su:
ANA ŠEREMET BALAS
ANA REREČIĆ
KLIĆ JURETIĆ IVA
5.3.2019.
Prijedlog ravnateljice škole Školskom odboru za zasnivanje radnog odnosa na određeno puno radno vrijeme ( do povratka djelatnice) na mjesto tajnice škole je: ANA ŠEREMET BALAS
natjecaj za ucitelja biologije.docx
natjecaj za ucitelja prirode i biologije.docx
|
Sukladno Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona o odgoju i obrazovanju (NN 90/2011) koji je stupio na snagu dana 10. kolovoza 2011. godine, škola je dužna natječaje za radna mjesta objavljivati na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnim pločama škole. |
« Veljača 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |