preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Kozala" Rijeka

Login
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ANKETA
Podržavate li STEM revoluciju?




Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 403
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Jeste li znali da je u Rijeci postojala Tvornica čokolade?



Himna škole

    

Priloženi dokumenti:
Himna skole mp3.mp3

Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 8. 2012.

Danas: 3
Posjetite

 FB Naša škola Kozala

 

 

 

 

 

 

Strip u nastavi

Na nastavi Hrvatskoga jezika učenici 3.b crtali su stripove s temom proljeća. Poticaj im je bila jedna početna slika. Primijenili su znanja o stripu i okušali se u primjeni izražajnih sredstava stripa prilikom njegove izrade (slaganje kvadrata i kombiniranje crteža i teksta u oblačićima).

 

Terenska nastava u Varaždin (2. dio): Projektni zadatak

Na nastavi Geografije učenici šestih razreda prezentirali su svoj istraživački rad obavljen tijekom terenske nastave u Varaždin 18. ožujka 2019. Zadatk im je bio pomoću karte pronaći zadane lokacije, fotografirati se na njima i izraditi prezentaciju koju će predstaviti na nastavi. Ovim je projektom izvršena korelacija nastave Geografije i Informatike.

U svijetu komunikacija i informacija

Učenici petih razreda na nastavi Hrvatskoga jezika sudjelovali su u projektnom zadatku koji je uključivao istraživački rad u skupinama, pronalazak i izdvajanje bitnih informacija pretraživanjem interneta i drugih izvora, izradu plakata i prezentaciju sadržaja pred skupinom. Tema je bila "U svijetu komunikacija i informacija", a istraživali su pojmove vezane uz medije i masovne medije (poruka, informacija, komunikacija, tisak (časopisi, knjige, novine, plakati i strip), kazalište, film i elektronički mediji: radio, televizija, internet). Osvijestili su i važnost kritičkog odnošenja prema medijima te zaštite vlastite privatnosti.

Likovna kultura: uređenje školskih panoa

Učenici su na satu Likovne kulture izradili prigodne radove povezane s nadolazećim blagdanima i praznicima korištenjem različitih tehnika te su njima ukrasili školske panoe i estetski uredili školski prostor.

Freunde und Spiele [Prijatelji i igre]

Učenici 4.b na satu Njemačkoga jezika učili su kako kvalitetno provesti slobodno vrijeme i kojim sve aktivnostima ispuniti dan. Bavili su se povezivanjem slike i riječi, uvježbavanjem jezičnoga izražavanja i učenjem novih pojmova.

Terenska nastava iz Hrvatskoga jezika i Vjeronauka

Učenici sedmih razreda sudjelovali su u terenskoj nastavi iz Hrvatskoga jezika i Vjeronauka 29. ožujka 2019. godine. Posjetili su Hrvatsko zagorje: Muzej krapinskih neandertalaca u Krapini, dvorac Trakošćan i Mariju Bistricu. Nastava je obuhvaćala sadržaje vezane uz razvoj čovječanstva od postanka svijeta do danas, hrvatski narodni preporod (ilirski pokret) i borbu za slobodu i samostalnost hrvatskoga jezika, kao i sakralnu baštinu Hrvatskoga zagorja.

Izrada modela na nastavi Tehničke kulture

Učenici petih razreda izrađivali su na nastavi Tehničke kulture modele vjetrenjača. Okušali su se u modeliranju korištenjem drvenih daščica i ljepila.

Stihovi povodom Svjetskog dana voda

Učenici 1.a obilježili su Svjetski dan voda kombiniranom nastavom Hrvatskoga jezika, Likovne kulture i Prirode i društva.

Integrirani dan - Hrvatski jezik, Likovna i Glazbena kultura

Povodom Svjetskog dana voda učenici 3.b sudjelovali su u aktivnostima integriranoga dana koji je uključivao Hrvatski jezik, Likovnu i Glazbenu kulturu. Interpretirali su pjesmu "Kapljica vode" Johanna Wolfganga Goethea, ilustrirali najdojmljivije stihove i pjevali dječju pjesmicu "Voda".

Mali istraživači na nastavi Prirode i društva

Svjetski dan voda, 22. ožujka 2019., učenici 3.b obilježili su pokusima na nastavi Prirode i društva tijekom kojih su istraživali svojstva i oblik vode (led, tekućina, vodena para). Samostalno su izveli pokus "Ljigavac", izradili umnu mapu s osnovnim pojmovima vezanim uz vodu te navođenje primjera iz svakodnevnog života osvijestili važnost vode za život.

Terenska nastava iz Hrvatskog jezika

Glavni grad Republike Hrvatske učenici petih razreda posjetili su 18. ožujka 2019. Na samom su početku imali priliku obići HRT i vidjeti na koji način radi nacionalna televizija, naučiti kako je izgledao njezin razvoj kroz povijest te što su mediji. U to je vrijeme jedan dio učenika prisustvovao American corneru. Učenici su nakon HRT-a posjetili Zoološki vrt "Maksimir" i sudjelovali u radionici "Crveni alarm". Uslijedila je šetnja Trgom bana Josipa Jelačića i Ilicom do Muzeja iluzija, put uspinjačom do Gornjega grada te obilazak Kamenitih vrata, Markova trg i katedrale. Terenska nastava održana je povodom obilježavanja Dana hrvatskoga jezika te u poveznici sa sadržajima o medijima i razlikovanjem osnovnog nazivlja vezanog uz hrvatski jezik (materinski, službeni, književni jezik, latinično pismo) te simbole Republike Hrvatske (grb, zastava i himna).

Terenska nastava iz Vjeronauka i Matematike

Grad Zagreb u sklopu terenske nastave učenici osmih razreda posjetili su 18. ožujka 2019. Posjet glavnom gradu započeli su obilaskom Muzeja iluzija, nakon čega su posjetili Gornji grad, Kamenita vrata, Krvavi most, Markov trg i katedralu. Obišli su katedralu i grob bl. Alojzija Stepinca i spustili na Trg bana Josipa Jelačića. Uslijedio je posjet Zoološkom vrtu "Maksimir" i radionica "Smrtonosnih 12" te West Gate i Muzej automobila Ferdinand Budicki.

Terenska nastava iz Geografije, Informatike i Engleskog jezika

Terenska nastava za učenike šestih razreda održana je 18. ožujka 2019. Učenici su posjetili Varaždin i sve važnije kulturno-povijesne znamenitosti grada. Imali su zadatak orijentacijom na karti pronaći jedanaest destinacija (Geografija), sve su trebali fotografirati nakon čega će izraditi prezentaciju i film (Informatika), a napisat će i sastavak na engleskom jeziku o svemu viđenom tijekom terenske nastave.

Hlapićeva dobra djela

Nakon čitanja književnoga djela Ivane Brlić-Mažuranić "Čudnovate zgode i nezgode šegrta Hlapića" učenici 3.b izradili su knjigu crteža "Hlapićeva dobra djela" potaknuti dogodovštinama mladoga šegrta iz pripovijesti.

Lektira iz vrećice

Učenici petih razreda sudjelovali su u zadatku "Lektira iz vrećice" tijekom kojega su na kreativan i stvaralački način pristupili djelu Ferenca Molnara "Junaci Pavlove ulice". Prikupili su predmete povezane sa sadržajem književnoga djela i usmeno ih prezentirali na nastavi lektire aktualizirajući djelo. Iznosili su dojam i zaključivali na koji način mogu u svakodnevnom životu primjeniti osnovne misli iz pročitane lektire.

 

Priroda i svakodnevni život

Vjeran Piršić, predsjednik udruge "Eko Kvarner", 12. ožujka 2019., nakon nastave Prirode, održao je predavanje učenicima šestih razreda o važnosti racionalnog korištenja energije i održivog razvoja.

Međupredmetne teme - "Tjedan mozga"

Učenici 3.b razreda sudjelovali su u aktivnostima obilježavanja Tjedna mozga. Tema "Mozak i učenje" obrađena je interdisciplinarno (međupredmetna područja: prirodoslovno-matematičko, društveno-humanističko i tjelesno-zdravstveno) i integrirano radionicama i diskusijama (učiteljica Vesna Ugrin), ali i stručnim predavanjem (Tisa Papeš Lovrović, dr.). Navedene aktivnosti uključene su u organizirano slobodno vrijeme učenika u cjelodnevnom odgojno-obrazovnom radu.

Međunarodni dan materinskog jezika

Učenici sedmih razreda obilježili su Međunarodni dan materinskog jezika debatnim susretom na nastavi Hrvatskoga jezika. Debatirali su na tezu: „Maloljetnicima treba zabraniti upravljanje influencerskim videokanalima.“ što im je ujedno bila i priprema za Županijsko natjecanje u debati u ožujku.

Sat Likovne kulture u Malom salonu

Učenici petih razreda posjetili su izložbu Hommage crtežu u Malom salonu u Rijeci i sami se okušali u stvaranju suvremenih crteža linijom, bojom i kolažem.

Animacija na informatički i jezični način

Učenici 5.a i 5.b razrednog odjela na nastavi Hrvatskoga jezika gledali su dokumentarni film Dušana Vukotića o nastanku animiranoga filma „1001 crtež“ tijekom kojeg su se upoznali s tradicionalnim načinom nastajanja animiranoga filma. Na nastavi Informatike učili su o računalnim programima za izradu animacije. Zadatak im je bio osmisliti animaciju sadržaja prema vlastitome izboru.

Dječja umjetnička djela

Učenici 3.b analizirali su sliku Nikole Koydla prema kojoj su i sami vlastitu maštu predočili na papir i naslikali slike usredotočeni na likovne vrijednosti (boju i kompoziciju).

Kreativno-stvaralački pristup lektiri

Učenici sedmih razreda početkom veljače književnom djelu Vjenceslava Novaka „Iz velegradskog podzemlja“ pristupili su na drugačiji način projektom „Sudnica“. Uvježbavali su govorničke sposobnosti i snalaženje u komunikacijskim situacijama aktualiziranjem sadržaja lektirnog djela.

Lektira na pozornici

Učenici 3.b 2. veljače 2019. posjetili su Hrvatski kulturni dom na Sušaku i gledali kazališnu predstavu „Regoč“. Upoznali su što je to gluma, kostimografija, scenografija, glazba i pokret te mogli usporediti kazališnu predstavu s lektirnim djelom.

preskoči na navigaciju