ŠEST GODINA PROJEKTA „ ČITAMO MI, U OBITELJI SVI „
Obitelj i učenici družili su se čitajući knjige od početka veljače do polovice lipnja 2018. godine. Bilo je jako veselo i veoma kreativno. Tijekom godine došli smo do novih spoznaja i svatko je ponešto naučio. U projektu je sudjelovalo ukupno 74 učenika trećih i četvrtih razreda.
Koliko je u školi bilo veselo kazuju priložene slike
Projekt ČITAMO MI , U OBITELJI SVI 2017. godine
U projektu su sudjelovali svi učenici trećih i četvrtih razreda , ukupno 82 učenika . Svi su se trudili i bili jako vrijedni , a najbolje dojmove su napisali :
3.a ) 1. Loren Aćimović 3.b ) 1. Lana Fanuko
2. Ivan Kreculj 2. Matej Bačilo
3. Petar Rumac 3. Petra Kovačević
4.a ) 1. Jakov Magdić 4.b ) 1. Lea Milovanović
2. Ema Medanić 2. Matea Mikulec
3. Abramović Anja 3. Vito Kovač
Najljepše pjesmice :
3.a ) 1. Klara Malkoč 4.a ) 1. Anja Abramović
2. Sara Oruč 2. Erna Bešić
3. Jakov Magdić
ČITAMO MI , U OBITELJI SVI
PETA GODINA PROVOĐENJA NACIONALNOG PROJEKTA U OŠ „ KOZALA“
Projektom smo ove godine započeli 20. siječnja 2017. i kao i prethodnih godina uključili sve učenike 3. i 4. razreda.
Škola je vlastitim sredstvima kupila knjige za projekt i time doprinijela bogaćenju knjižnice kao i podizanju svijesti o važnosti promoviranja čitanja u obitelji kao važan čimbenik odgoja i cjeloživotnog učenja.
U projekt se ove godine uključilo 129 škola iz cijele Hrvatske , a iz naše škole 82 učenika.
Prvi su ruksak ponijeli kući :
3.a ) Zara Ban 4.a ) Anja Abramović
3.b ) Petra Kovačević 4.b ) Enver Džemaili
Započela je treća godina projekta “Čitamo mi, u obitelji svi“
Prvu je naprtnjaču 5.prosinca 2014.preuzeo Vanja Paulić,učenik 3.a razreda.
Mateo Oprešnik(4.b),Franko Tonsa(4.a) i Ariana Bilen(3.b)pridružili su se Vanji,oblikovali vlakić i krenuli u nove izazove ovogodišnjeg projekta.
Učenicima trećih razreda ovo je prva godina sudjelovanja u projektu, a ruksake će preuzeti nakon Vanje i Ariane.
Lijepim i zanimljivim knjigama u novoj naprtnjači nisu mogli odoljeti ni prošlogodišnji sudionici,odnosno učenici četvrtih razreda.
Izbor najljepših dojmova
Autor: Danijela Ivošević Jelušić, 26. 6. 2013.
Pri i zboru najljepših dojmova iz svake naprtnjače posebno su se isticali:
III.a III.b
Aćimović Sara Mladenić Lucija
Malkoč Sara Rebić Patrick
Tomljanović Domagoj Zobić Klara
IV.a IV.b
Čavar Ante Krstanović Antonia
Pavlović Petar Sertić Mateo
Stašić Katja Šulentić Luka
Izdvojeni i odaslani u Hrvatsku mrežu školskih knjižničara su dojmovi Domagoja Tomljanovića, Klare Zobić, Petra Pavlovića i Luke Šulentića.
Odabrani učenici i njihovi radovi su prikazani 14.06.2013. na lokalnoj TV u mozaičnoj emisiji Planet Ri.
Pobjednika nema, ali slobodno možemo reći POBJEDNICI SU SVI oni koji su čitali i tijekom čitanja osjetili ispunjenje i zadovoljstvo kao vrhunsku nagradu za čitanje.
Izbor najljepših dojmova
Autor: Danijela Ivošević Jelušić, 26. 6. 2013.
Pri i zboru najljepših dojmova iz svake naprtnjače posebno su se isticali:
III.a III.b
Aćimović Sara Mladenić Lucija
Malkoč Sara Rebić Patrick
Tomljanović Domagoj Zobić Klara
IV.a IV.b
Čavar Ante Krstanović Antonia
Pavlović Petar Sertić Mateo
Stašić Katja Šulentić Luka
Izdvojeni i odaslani u Hrvatsku mrežu školskih knjižničara su dojmovi Domagoja Tomljanovića, Klare Zobić, Petra Pavlovića i Luke Šulentića.
Odabrani učenici i njihovi radovi su prikazani 14.06.2013. na lokalnoj TV u mozaičnoj emisiji Planet Ri.
Pobjednika nema, ali slobodno možemo reći POBJEDNICI SU SVI oni koji su čitali i tijekom čitanja osjetili ispunjenje i zadovoljstvo kao vrhunsku nagradu za čitanje.
ČITANJE - HRANA ZA MOZAK
Čitanje potiče inteligenciju, jezični razvoj, obogaćuje rječnik, produbljuje maštu i razvija mnoge druge sposobnosti.
Ove se godine naša Škola uključila u nacionalni godišnji projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara "Čitamo mi u obitelji svi".
Projekt se provodi s učenicima trećih i četvrtih razreda.
|
||
Ovim smo projektom željeli još više istaći ulogu školske knjižnice koja osim obrazovne uloge utječe na cjeloživotno učenje.
Za kvalitetan odgoj djece potrebno je da dijete od malih nogu bude u kontaktu s knjigom.U tom je smislu vrlo važna suradnja knjižničara,učitelja i roditelja. Druženjem djeteta s knjigom u poticajnom okruženju razvijamo djetetov um i maštu,vježbamo ga za danas i pripremamo za izazove koji ga čekaju sutra.
Cilj nam je: radosno i zadovoljno dijete koje čita radi užitka,a ne samo zbog obveze.
Projekt" Čitamo mi u obitelji svi",zamišljen je tako da osam (8) naslova iz različitih područja za djecu i odrasle "putuje" naprtnjačom od jednog do drugog učenika.
Raspored "putovanja"sastavljen je prema abecednom redosljedu ilil prema posebnoj želji obitelji.U roku pet dana tj.od petka do utorka,učenik sa svojim roditeljima odvaja 15 -30 minuta za čitanje i razmjenu dojmova.
Svake srijede učenik donosi ruksak u školu i čita ili prepričava svoje dojmove drugim učenicima tj. što mu se sve dogodilo tijekom proteklih nekoliko dana.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |